Zobacz ekskluzywny wywiad z Audio Directorem Paulem Ruskay i Creative Directorem Mike’iem Skupa, ujawniający niekonwencjonalny proces twórczy stojący za projektem muzycznym i dźwiękowym gry The Chant: trzecioosobowej, horrorowej przygodówki akcji.
Grający w przygotowany przez Brass Token i wydany przez Prime Matter The Chant, zetkną się z wciągającym udźwiękowieniem w atmosferze mocno inspirowanej latami 70., w tym oryginalną eksperymentalną elektroniką, skomponowaną i zaprojektowaną przez znanego artystę.
Paul Ruskay od 26 lat jest czołowym producentem muzycznym dla branży gier wideo, filmu i reklamy.
Istoty ludzkie reagują na strach w sposób fizyczny, szczególnie podczas grania w przygodowy horror akcji. To, czego można oczekiwać od brzmienia The Chant, to połączenie hołdu dla klasyki z zachowaniem świeżości.
Niekonwencjonalne podejście
The Chant to barwna gra o nadprzyrodzonym horrorze, która wykorzystuje eksperymentalne pejzaże dźwiękowe, aby wzmocnić strach i napięcie w rozgrywce. Równie ważny jest analogowy charakter ścieżki dźwiękowej, który pozwala graczom przenieść się do naturalnego środowiska, w którym toczy się gra: odległej od cywilizacji Glory Island na pacyficznym wybrzeżu.
Dobrze wiedząc, jak wywołać niepokój, Paula głęboko inspirowały kultowe klasyczne ścieżki dźwiękowe horrorów z lat 70-tych.
Według Audio Directora, łatwo było wciągnąć się w pracę nad The Chant. „Nawiązania były dla mnie bardzo przekonujące, to był świetny projekt do kreatywnego odkrywania.” Ruskay opowiada dalej, że Mike Skupa był świetnym współpracownikiem w całości projektu, prowadząc proces w kierunku klasycznych horrorów z lat 70. i 80., jednocześnie starając się osiągnąć oryginalną atmosferę, która wyróżnia się na tle innych.
Swobodne partie bębnów jazzowych, sekcje, w których lepiej pominąć muzykę, aby zapewnić graczom poczucie niepokoju, oraz dźwięki stworzeń, pomagają jeszcze bardziej wciągnąć i wzmocnić świat gry, czyniąc ją bardziej przerażającą.